Reklamacje dotyczące świadczonych usług
Odbiorcy mają prawo wnoszenia do Spółki Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. reklamacji dotyczących świadczonych przez Spółkę usług. Wszelkie reklamacje składać należy w formie pisemnej niezwłocznie po wystąpieniu zakłócenia. Reklamacja musi zawierać co najmniej:
- dane odbiorcy będącego klientem indywidualnym lub przedsiębiorcą,
- informację nt. zakresu reklamacji i jej uzasadnienia,
- informację nt. sposobu kontaktu z osobą lub podmiotem zgłaszającym reklamację.
Prawidłowo przygotowaną reklamację podpisaną własnoręcznie wraz z ewentualnymi dokumentami, odbiorca składa:
- osobiście w Biurze Obsługi Interesantów w siedzibie ZWiK Police Sp. z o.o. przy ul. Grzybowej 50, 72-010 Police, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 (poza dniami ustawowo wolnymi od pracy)
lub
- za pośrednictwem Poczty Polskiej/kuriera/e-mail na adres siedziby ZWiK Police Sp. z o.o.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. powiadomi zgłaszającego reklamację o sposobie załatwienia reklamacji niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty wpływu reklamacji w formie pisemnej, chyba że podmiot zgłaszający reklamację wskaże inny sposób kontaktu.
W przypadku wystąpienia konieczności pozyskania przez Spółkę dodatkowych uzgodnień i dokumentacji, odbiorca usług zostanie pisemnie poinformowany o konieczności wydłużenia czasu rozpatrywania złożonej przez niego reklamacji.
Komórką organizacyjną upoważnioną do kontaktów w sprawach reklamacyjnych
jest Dział Księgowości i Rozliczeń
tel. 91 42-41-323 czynny w poniedziałki, środy i piątki w godzinach 7:00-15:00
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
adres do korespondencji:
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o., ul. Grzybowa 50, 72-010 Police