Reklamacje dotyczące świadczonych usług

Odbiorcy mają prawo wnoszenia do Spółki Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. reklamacji dotyczących świadczonych przez Spółkę usług. Wszelkie reklamacje składać należy w formie pisemnej niezwłocznie po wystąpieniu zakłócenia. Reklamacja musi zawierać co najmniej:

  • dane odbiorcy będącego klientem indywidualnym lub przedsiębiorcą,
  • informację nt. zakresu reklamacji i jej uzasadnienia,
  • informację nt. sposobu kontaktu z osobą lub podmiotem zgłaszającym reklamację.

Prawidłowo przygotowaną reklamację podpisaną własnoręcznie wraz z ewentualnymi dokumentami, odbiorca składa:

  • osobiście w Biurze Obsługi Interesantów w siedzibie ZWiK Police Sp. z o.o. przy ul. Grzybowej 50, 72-010 Police, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 (poza dniami ustawowo wolnymi od pracy)

lub

  • za pośrednictwem Poczty Polskiej/kuriera/e-mail na adres siedziby ZWiK Police Sp. z o.o.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. powiadomi zgłaszającego reklamację o sposobie załatwienia reklamacji niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty wpływu reklamacji w formie pisemnej, chyba że podmiot zgłaszający reklamację wskaże inny sposób kontaktu.

W przypadku wystąpienia konieczności pozyskania przez Spółkę dodatkowych uzgodnień i dokumentacji, odbiorca usług zostanie pisemnie poinformowany o konieczności wydłużenia czasu rozpatrywania złożonej przez niego reklamacji.

 

Komórką organizacyjną upoważnioną do kontaktów w sprawach reklamacyjnych

jest Dział Księgowości i Rozliczeń

tel. 91 42-41-323 czynny w poniedziałki, środy i piątki w godzinach 7:00-15:00

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

adres do korespondencji:

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o., ul. Grzybowa 50, 72-010 Police

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem