Specjalista ds. Zamówień Publicznych i In-House
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie dokumentacji niezbędnej do postępowań o zamówienia publiczne
- Udział w komisjach przetargowych
- Przygotowywanie projektów zarządzeń w zakresie zamówień publicznych
- Publikowanie ogłoszeń w zależności od wartości zamówienia w siedzibie Zamawiającego, na stronie internetowej Spółki, Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym WE
- Współpraca z obsługą prawną Spółki oraz innymi działami w zakresie udzielania zamówień publicznych
- Przygotowywanie, koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem, poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów przed przedłożeniem do akceptacji obsłudze prawnej Spółki
- Odpowiedzialność za przygotowywanie przez Spółkę wszelkich sprawozdań dotyczących zamówień publicznych
- Prowadzenie spraw związanych zarządzaniem in-house w Spółce, w tym w szczególności:
- opracowywanie umów in-house
- sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją umów powierzenia, zgodnie z przepisami in-house
- opracowywanie wraz z merytorycznymi pracownikami niezbędnych dokumentów
9. Nadzór nad przepisami regulującymi udzielanie zamówień w trybie in-house
10. Przeprowadzanie z obsługą prawno-finansową Spółki, kontroli i audytów w zakresie poprawności wywiązywania się Spółki z obowiązków jako uczestnika in-house
11. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa w aspekcie zamówień publicznych oraz obowiązujących w Spółce regulaminów zamówień
12. Monitorowanie przepisów obowiązujących Spółkę przy udzielaniu zamówień
13. Odpowiedzialność za przygotowanie i zaimplementowanie przez Spółkę wszelkich dokumentów i wytycznych dot. zamówień
14. Monitorowanie i aktualizacja dokumentów obowiązujących w Spółce związanych z udzielaniem zamówień
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- prawo jazdy kat. B
- znajomość przepisów Prawa Zamówień Publicznych
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia
- stabilne warunki zatrudnienia
- świadczenia socjalne
________________________________________________
Specjalista ds. Ewidencji i Czasu Pracy
Zakres zadań:
- prowadzenie ewidencji protokołów odbioru przyłączy i sieci
- prowadzenie spraw związanych z ewidencją, kontrolą parametrów odbieranych ścieków i wytworzonych odpadów
- prowadzenie ewidencji gospodarki środkami transportu, maszynami i sprzętem przypisanym do wydziału
- prowadzenie spraw związanych z naprawami, remontami oraz badaniami stanu technicznego środków transportu, maszyn i sprzętu przypisanego do wydziału
- prowadzenie spraw związanych z badaniami stanu technicznego środków transportu, maszyn i sprzętu przypisanego do wydziału
- bieżące prowadzenie książek, tachografów oraz innych dokumentów pracy środków transportu, maszyn i sprzętu przypisanego do wydziału
- bieżące monitorowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców, w tym również ewidencjonowanie przejechanych kilometrów oraz przeprocowanych godzin środków transportu, maszyn i sprzętu przypisanego do wydziału
- bieżące ewidencjonowanie zużycia paliw oraz kontrola nad całą gospodarką paliwową wydziału
- prowadzenie wszelkiej ewidencji związanej z działaniami wydziału, w tym ewidencji na potrzeby pionu ekonomicznego
- przygotowywanie dokumentów kadrowych:
- rejestracja wniosków urlopowych, zwolnień lekarskich
- rejestracja zleceń za nadgodziny
- sporządzanie kart pracy
11. Prowadzenie spraw socjalnycg i księgowych wydziału wg. uzgodnień i wskazówek Działu Księgowości i Rozliczeń
12. Przygotowywanie wszelkich ewidencji, zestawień, wykazów itp. z pracy wydziału
13. obsługa interesantów
14. rozliczanie zleceń za usługi dla zleceniodawców zewnętrznych
15. prowadzenie spraw związanych z segregowaniem i ewidencją dokumentacji technicznej dotyczącej wydziału
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe
- biegła znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego
- prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia,
- atrakcyjny pakiet socjalny
________________________________________________
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY
w związku z przetwarzaniem danych w procesie rekrutacji
W związku z koniecznością wypełnienia obowiązku określonego w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO), informujemy:
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o., ul. Grzybowa 50, 72-010 Police, jako pracodawca.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z naszym Inspektorem ochrony danych, we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych i korzystania z Państwa praw, w następujący sposób:
• listownie na adres: Administratora, z dopiskiem Inspektor ochrony danych – Małgorzata Górka
• poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. telefonicznie: 500 071 091
Cel przetwarzania danych osobowych:
Przetwarzamy Państwa dane w określonych celach i tylko takie dane, które są konieczne do osiągnięcia następujących celów:
• podejmowania działań rekrutacyjnych;
• przygotowania umów dotyczących zatrudnienia Kandydatów;
• przestrzegania wszelkich obowiązków prawnych w stosunku do Kandydatów;
• wykorzystania danych w przyszłych rekrutacjach – w przypadku, gdy Kandydat wyrazi na to pisemną zgodę.
Podstawy prawne przetwarzania:
Przetwarzamy dane osobowe tylko wtedy, gdy:
a) przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania zobowiązań umownych wobec Państwa lub zgodnie z Państwa żądaniem jest to niezbędne do podjęcia konkretnych czynności przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w tym do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego;
b) przetwarzanie jest konieczne w celu wywiązania się z naszych obowiązków prawnych lub gdy wprost nakazuje nam to przepis prawa, np. art. 221 Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
c) przetwarzanie jest niezbędne dla realizacji naszych uzasadnionych interesów i nie wpływa nadmiernie na Państwa interesy ani podstawowe prawa i wolności (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podczas przetwarzania staramy się zachować równowagę między naszym uzasadnionym interesem a Państwa prywatnością; Takimi „uzasadnionymi interesami” są:
• ustalanie lub dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych w ramach prowadzonej działalności, a także obrona przed takimi roszczeniami;
• podejmowanie środków w celu utrzymania działań operacyjnych (np. planowanie zatrudnienia planowanie budżetu, planowanie przestrzeni itp.);
d) w przypadkach, gdy uzyskaliśmy Państwa wcześniejszą zgodę (np. wyrażoną w CV) – przetwarzamy dane w dalszych rekrutacjach. Zgoda może być przez Państwa odwołana w każdym momencie
Podstawa prawna i cel przetwarzania danych wrażliwych:
Jeżeli w dokumentach zawrą Państwo dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Szczególne kategorie Państwa danych osobowych przetwarzamy jedynie w szczególnych przypadkach, tj. gdy jest to niezbędne do realizacji naszych zobowiązań wynikających z zatrudnienia, zabezpieczenia społecznego lub ochrony socjalnej - dotyczy to danych osobowych obejmujących stopień niepełnosprawności i związane z nim szczególne uprawnienia.
Niewyrażenie zgody na przetwarzanie danych, do których podania nie są Państwo zobowiązani, nie będzie skutkowało odmową nawiązania stosunku pracy, a jej odwołanie nie spowoduje negatywnych konsekwencji dla Kandydata.
Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcą Państwa danych osobowych będą:
• nasi upoważnieni pracownicy, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki;
• podmioty przetwarzające, którym zlecimy czynności przetwarzania danych, jeśli będzie to konieczne; Dostęp tych podmiotów ogranicza się wyłącznie do możliwości wglądu do informacji, w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego, prawnego lub archiwizacyjnego. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności danych, w tym danych osobowych
• podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, w przypadku uzasadnionego żądania;
Okres przechowywania danych:
Przechowujemy dane osobowe tylko tak długo, jak jest to konieczne, aby osiągnąć cel, w którym zostały zgromadzone lub aby było to zgodne z wymogami prawnymi.
Dane osobowe Kandydatów są przetwarzane przez cały czas trwania procesu rekrutacji. Po upływie tego czasu dane w zakresie informacji o przeprowadzonej rekrutacji będą przetwarzane przez okresy przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych, w celu umożliwienia obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzenia takich roszczeń, jeżeli zaistnieje ryzyko wysunięcia takich roszczeń. Co do zasady jest to okres nie dłuższy niż 3 lata od momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego.
W przypadku udzielenia przez Państwa zgody, Państwa dane osobowe mogą być przechowywane dla celów ich wykorzystania w dalszych rekrutacjach przez okres wynoszący do 3 lat.
Prawa osób, których dane dotyczą:
Mają Państwo następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
b) prawo do sprostowania (poprawiania danych);
c) prawo do ograniczenia przetwarzania;
d) prawo do usunięcia danych osobowych;
e) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa);
f) prawo wyrażenia sprzeciwu,
g) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie, w dowolnym momencie;
Należy jednak pamiętać, że prawa te nie mają charakteru bezwzględnego; przepisy przewidują wyjątki od ich stosowania.
Informacja o wymogu podania danych:
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Pozostałe informacje: W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, nie będzie stosowane profilowanie. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
OŚWIADCZENIE ZGODY
Jeśli w CV i/lub liście motywacyjnym podali Państwo dane osobowe w zakresie wykraczającym poza określony w art. 221 § 1 oraz 2 Kodeksu pracy (imiona i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), jeśli w CV umieścili Państwo swoje zdjęciei/lub wyrażają Państwo zgodę, na przetwarzanie danych osobowych w procesach przyszłych rekrutacji, prosimy o podpisanie następującego oświadczenia:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o., ul. Grzybowa 50, 72-010 Police, moich danych osobowych, które dobrowolnie podałam/em, zawartych w CV i innych dokumentach rekrutacyjnych, w celu realizacji aktualnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych"
………………………………………………………..
Podpis Kandydata do pracy