Kaluzula informacyjna dla kandydatów do pracy w związku z przetwarzaniem danych w procesie rekrutacji

 

Specjalista ds. Zamówień Publicznych i In-House

Zakres obowiązków:

  1. Opracowywanie dokumentacji niezbędnej do postępowań o zamówienia publiczne
  2. Udział w komisjach przetargowych
  3. Przygotowywanie projektów zarządzeń w zakresie zamówień publicznych
  4. Publikowanie ogłoszeń w zależności od wartości zamówienia w siedzibie Zamawiającego, na stronie internetowej Spółki, Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym WE
  5. Współpraca z obsługą prawną Spółki oraz innymi działami w zakresie udzielania zamówień publicznych
  6. Przygotowywanie, koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem, poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów przed przedłożeniem do akceptacji obsłudze prawnej Spółki
  7. Odpowiedzialność za przygotowywanie przez Spółkę wszelkich sprawozdań dotyczących zamówień publicznych
  8. Prowadzenie spraw związanych zarządzaniem in-house w Spółce, w tym w szczególności:
  • opracowywanie umów in-house
  • sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją umów powierzenia, zgodnie z przepisami in-house
  • opracowywanie wraz z merytorycznymi pracownikami niezbędnych dokumentów

9.  Nadzór nad przepisami regulującymi udzielanie zamówień w trybie in-house
10. Przeprowadzanie z obsługą prawno-finansową Spółki, kontroli i audytów w zakresie poprawności wywiązywania się Spółki z obowiązków jako uczestnika in-house
11. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa w aspekcie zamówień publicznych oraz  obowiązujących w Spółce regulaminów zamówień
12. Monitorowanie przepisów obowiązujących Spółkę przy udzielaniu zamówień
13. Odpowiedzialność za przygotowanie i zaimplementowanie przez Spółkę wszelkich dokumentów i  wytycznych dot. zamówień
14. Monitorowanie i aktualizacja dokumentów obowiązujących w Spółce związanych z udzielaniem zamówień

Wymagania:

  1. wykształcenie wyższe
  2. prawo jazdy kat. B
  3. znajomość przepisów Prawa Zamówień Publicznych

Oferujemy:

  1. zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  2. możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia
  3. stabilne warunki zatrudnienia
  4. świadczenia socjalne

 ________________________________________________

 

Specjalista ds. Ewidencji i Czasu Pracy

 

Zakres zadań:

  1. prowadzenie ewidencji protokołów odbioru przyłączy i sieci
  2. prowadzenie spraw związanych z ewidencją, kontrolą parametrów odbieranych ścieków i wytworzonych odpadów
  3. prowadzenie ewidencji gospodarki środkami transportu, maszynami i sprzętem przypisanym do wydziału
  4. prowadzenie spraw związanych z naprawami, remontami oraz badaniami stanu technicznego środków transportu, maszyn i sprzętu przypisanego do wydziału
  5. prowadzenie spraw związanych z badaniami stanu technicznego środków transportu, maszyn i sprzętu przypisanego do wydziału
  6. bieżące prowadzenie książek, tachografów oraz innych dokumentów pracy środków transportu, maszyn i sprzętu przypisanego do wydziału
  7. bieżące monitorowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców, w tym również ewidencjonowanie przejechanych kilometrów oraz przeprocowanych godzin środków transportu, maszyn i sprzętu przypisanego do wydziału
  8. bieżące ewidencjonowanie zużycia paliw oraz kontrola nad całą gospodarką paliwową wydziału
  9. prowadzenie wszelkiej ewidencji związanej z działaniami wydziału, w tym ewidencji na potrzeby pionu ekonomicznego
  10. przygotowywanie dokumentów kadrowych:
  • rejestracja wniosków urlopowych, zwolnień lekarskich
  • rejestracja zleceń za nadgodziny
  • sporządzanie kart pracy

11. Prowadzenie spraw socjalnycg i księgowych wydziału wg. uzgodnień i wskazówek Działu Księgowości i Rozliczeń
12. Przygotowywanie wszelkich ewidencji, zestawień, wykazów itp. z pracy wydziału
13. obsługa interesantów
14. rozliczanie zleceń za usługi dla zleceniodawców zewnętrznych
15. prowadzenie spraw związanych z segregowaniem i ewidencją dokumentacji technicznej dotyczącej wydziału

Wymagania:

  1. wykształcenie średnie lub wyższe
  2. biegła znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego
  3. prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  1. doświadczenie na podobnym stanowisku

 

Oferujemy:

  1. stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  2. możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia,
  3. atrakcyjny pakiet socjalny

 

________________________________________________

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY
w związku z przetwarzaniem danych w procesie rekrutacji


W związku z koniecznością wypełnienia obowiązku określonego w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO), informujemy:

Administrator


Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o., ul. Grzybowa 50, 72-010 Police, jako pracodawca.

Inspektor ochrony danych


Mogą się Państwo kontaktować z naszym Inspektorem ochrony danych,  we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych i korzystania z Państwa praw, w następujący sposób:
•    listownie na adres: Administratora, z dopiskiem Inspektor ochrony danych – Małgorzata Górka
•    poprzez e-mail:       Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   telefonicznie:          500 071 091

Cel przetwarzania danych osobowych:


Przetwarzamy Państwa dane w określonych celach i tylko takie dane, które są konieczne do osiągnięcia następujących celów:
•    podejmowania działań rekrutacyjnych;
•    przygotowania umów dotyczących zatrudnienia Kandydatów;
•    przestrzegania wszelkich obowiązków prawnych w stosunku do Kandydatów;
•    wykorzystania danych w przyszłych rekrutacjach  – w przypadku, gdy  Kandydat wyrazi na to pisemną zgodę.

Podstawy prawne przetwarzania:


Przetwarzamy dane osobowe tylko wtedy, gdy:
a)    przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania zobowiązań umownych wobec Państwa lub zgodnie z Państwa żądaniem jest to niezbędne do podjęcia konkretnych czynności przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w tym do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego;
b)    przetwarzanie jest konieczne w celu wywiązania się z naszych obowiązków prawnych lub gdy wprost nakazuje nam to przepis prawa, np. art. 221 Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
c)    przetwarzanie jest niezbędne dla realizacji naszych uzasadnionych interesów i nie wpływa nadmiernie na Państwa interesy ani podstawowe prawa i wolności (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podczas przetwarzania staramy się zachować równowagę między naszym uzasadnionym interesem a Państwa prywatnością; Takimi „uzasadnionymi interesami” są:         
•    ustalanie lub dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych w ramach prowadzonej działalności, a także obrona przed takimi roszczeniami;          
•    podejmowanie środków w celu utrzymania działań operacyjnych (np. planowanie zatrudnienia planowanie budżetu, planowanie przestrzeni itp.);
d)    w przypadkach, gdy uzyskaliśmy Państwa wcześniejszą zgodę (np. wyrażoną w CV) – przetwarzamy dane  w dalszych rekrutacjach. Zgoda  może być przez Państwa odwołana w każdym momencie

Podstawa prawna i cel przetwarzania danych wrażliwych:


Jeżeli w dokumentach zawrą Państwo dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Szczególne kategorie Państwa danych osobowych przetwarzamy jedynie w szczególnych przypadkach, tj. gdy jest to niezbędne do realizacji naszych zobowiązań wynikających z zatrudnienia, zabezpieczenia społecznego lub ochrony socjalnej - dotyczy to danych osobowych obejmujących stopień niepełnosprawności i związane z nim szczególne uprawnienia.
Niewyrażenie zgody na przetwarzanie danych, do których podania nie są Państwo zobowiązani, nie będzie skutkowało odmową nawiązania stosunku pracy, a jej odwołanie nie spowoduje negatywnych konsekwencji dla Kandydata.

Odbiorcy danych osobowych:


Odbiorcą Państwa danych osobowych będą:
•    nasi upoważnieni pracownicy, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki;
•    podmioty przetwarzające, którym zlecimy czynności przetwarzania danych, jeśli będzie to konieczne; Dostęp tych podmiotów ogranicza się wyłącznie do możliwości wglądu do informacji, w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego, prawnego lub archiwizacyjnego. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności danych, w tym danych osobowych
•    podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, w przypadku uzasadnionego żądania;

Okres przechowywania danych:


Przechowujemy dane osobowe tylko tak długo, jak jest to konieczne, aby osiągnąć cel, w którym zostały zgromadzone lub aby było to zgodne z wymogami prawnymi.
Dane osobowe Kandydatów są przetwarzane przez cały czas trwania procesu rekrutacji. Po upływie tego czasu dane w zakresie informacji o przeprowadzonej rekrutacji będą przetwarzane przez okresy przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych, w celu umożliwienia obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzenia takich roszczeń, jeżeli zaistnieje ryzyko wysunięcia takich roszczeń. Co do zasady jest to okres nie dłuższy niż 3 lata od momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego.
W przypadku udzielenia przez Państwa zgody, Państwa dane osobowe mogą być przechowywane dla celów ich wykorzystania w dalszych rekrutacjach przez okres wynoszący do 3 lat.

Prawa osób, których dane dotyczą:


Mają Państwo następujące prawa:
a)    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
b)    prawo do sprostowania (poprawiania danych);
c)    prawo do ograniczenia przetwarzania;
d)    prawo do usunięcia danych osobowych;
e)    prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa);
f)    prawo wyrażenia sprzeciwu,
g)    prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie, w dowolnym momencie;
Należy jednak pamiętać, że prawa te nie mają charakteru bezwzględnego; przepisy przewidują wyjątki od ich stosowania.

Informacja o wymogu podania danych:


Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Pozostałe informacje: W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, nie będzie stosowane profilowanie. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

OŚWIADCZENIE ZGODY
Jeśli w CV i/lub liście motywacyjnym podali Państwo dane osobowe w zakresie wykraczającym poza określony w art. 221 § 1 oraz 2 Kodeksu pracy (imiona i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), jeśli w CV umieścili Państwo swoje zdjęciei/lub wyrażają Państwo zgodę, na przetwarzanie danych osobowych w procesach przyszłych rekrutacji, prosimy o podpisanie następującego oświadczenia:


„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o., ul. Grzybowa 50, 72-010 Police,  moich danych osobowych, które dobrowolnie podałam/em, zawartych w CV i innych dokumentach rekrutacyjnych,  w celu realizacji aktualnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych"


………………………………………………………..
Podpis Kandydata do pracy

 

 

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem