Specjalista ds. Inwestycji-Modernizacji i Remontów
Zakres zadań:
- przygotowywanie planów inwestycji, modernizacji i remontów,
- przygotowywanie i realizacja inwestycji, modernizacji i remontów,
- zarządzanie projektami inwestycyjnymi w tym projektów finansowanych z zewnętrznych środków finansowych,
- przekazywanie zakończonych inwestycji do eksploatacji,
- aktualizowanie i prowadzenie bazy danych Polickiego Programu Informacji Przestrzennej (zbieranie i wprowadzanie danych) zgodnie z potrzebami Spółki,
- sporządzanie przdmiarów robót i kosztorysów.
Wymagania w zakresie wykształcenia/doświadczenia zawodowego:
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowane budownictwo, inżynieria środowiska i pokrewne),
- zamiennie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych oraz kanalizacyjnych,
- zamiennie kilkuletnie doświadczenie w branży wodociągowo-kanalizacyjnej, znajomość przepisów ustawowych (w tym Ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, Prawo budowlane, Prawo wodne itp.)
Wymagania dodatkowe:
- biegła znajomość obsługi komputera i sprzetu biurowego,
- znajomość oprogramowania CAD (Auto CAD lub pokrewne),
- znajomość oprogramowania GIS (ESRI lub pokrewne),
- znajomość oprogramowania do kosztorysowania (Norma Standard lub pokrewne),
- doświadczenie w realizacji inwestycji i remontów.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia,
- atrakcyjny pakiet socjalny (dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie grupowe, fundusz socjalny)
________________________________________________
Monter konserwator sieci wodociągowej
Zakres obowiązków:
- montaż i wymiana wodomierzy
- wykonywanie nowych sieci i przyłączy wodociągowych
- konserwacja i remonty sieci oraz urządzeń wodociągowych
- ocena stanu technicznego instalacji i urządzeń wodociągowych,
- utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń i powierzonego mienia
- wykonywanie powierzonej pracy w sposób zgodny z przepisami prawa, instrukcjami i zasadami BHP i p.poż.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub zawodowe
- prawo jazdy kat. B
- komunikatywność
- solidność, rzetelność, zaangażowanie
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia
- stabilne warunki zatrudnienia
- świadczenia socjalne
________________________________________________
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY
w związku z przetwarzaniem danych w procesie rekrutacji
W związku z koniecznością wypełnienia obowiązku określonego w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO), informujemy:
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o., ul. Grzybowa 50, 72-010 Police, jako pracodawca.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z naszym Inspektorem ochrony danych, we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych i korzystania z Państwa praw, w następujący sposób:
• listownie na adres: Administratora, z dopiskiem Inspektor ochrony danych – Małgorzata Górka
• poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefonicznie: 500 071 091
Cel przetwarzania danych osobowych:
Przetwarzamy Państwa dane w określonych celach i tylko takie dane, które są konieczne do osiągnięcia następujących celów:
• podejmowania działań rekrutacyjnych;
• przygotowania umów dotyczących zatrudnienia Kandydatów;
• przestrzegania wszelkich obowiązków prawnych w stosunku do Kandydatów;
• wykorzystania danych w przyszłych rekrutacjach – w przypadku, gdy Kandydat wyrazi na to pisemną zgodę.
Podstawy prawne przetwarzania:
Przetwarzamy dane osobowe tylko wtedy, gdy:
a) przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania zobowiązań umownych wobec Państwa lub zgodnie z Państwa żądaniem jest to niezbędne do podjęcia konkretnych czynności przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w tym do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego;
b) przetwarzanie jest konieczne w celu wywiązania się z naszych obowiązków prawnych lub gdy wprost nakazuje nam to przepis prawa, np. art. 221 Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
c) przetwarzanie jest niezbędne dla realizacji naszych uzasadnionych interesów i nie wpływa nadmiernie na Państwa interesy ani podstawowe prawa i wolności (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podczas przetwarzania staramy się zachować równowagę między naszym uzasadnionym interesem a Państwa prywatnością; Takimi „uzasadnionymi interesami” są:
• ustalanie lub dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych w ramach prowadzonej działalności, a także obrona przed takimi roszczeniami;
• podejmowanie środków w celu utrzymania działań operacyjnych (np. planowanie zatrudnienia planowanie budżetu, planowanie przestrzeni itp.);
d) w przypadkach, gdy uzyskaliśmy Państwa wcześniejszą zgodę (np. wyrażoną w CV) – przetwarzamy dane w dalszych rekrutacjach. Zgoda może być przez Państwa odwołana w każdym momencie
Podstawa prawna i cel przetwarzania danych wrażliwych:
Jeżeli w dokumentach zawrą Państwo dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Szczególne kategorie Państwa danych osobowych przetwarzamy jedynie w szczególnych przypadkach, tj. gdy jest to niezbędne do realizacji naszych zobowiązań wynikających z zatrudnienia, zabezpieczenia społecznego lub ochrony socjalnej - dotyczy to danych osobowych obejmujących stopień niepełnosprawności i związane z nim szczególne uprawnienia.
Niewyrażenie zgody na przetwarzanie danych, do których podania nie są Państwo zobowiązani, nie będzie skutkowało odmową nawiązania stosunku pracy, a jej odwołanie nie spowoduje negatywnych konsekwencji dla Kandydata.
Odbiorcy danych osobowych:
Odbiorcą Państwa danych osobowych będą:
• nasi upoważnieni pracownicy, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki;
• podmioty przetwarzające, którym zlecimy czynności przetwarzania danych, jeśli będzie to konieczne; Dostęp tych podmiotów ogranicza się wyłącznie do możliwości wglądu do informacji, w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego, prawnego lub archiwizacyjnego. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności danych, w tym danych osobowych
• podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, w przypadku uzasadnionego żądania;
Okres przechowywania danych:
Przechowujemy dane osobowe tylko tak długo, jak jest to konieczne, aby osiągnąć cel, w którym zostały zgromadzone lub aby było to zgodne z wymogami prawnymi.
Dane osobowe Kandydatów są przetwarzane przez cały czas trwania procesu rekrutacji. Po upływie tego czasu dane w zakresie informacji o przeprowadzonej rekrutacji będą przetwarzane przez okresy przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych, w celu umożliwienia obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzenia takich roszczeń, jeżeli zaistnieje ryzyko wysunięcia takich roszczeń. Co do zasady jest to okres nie dłuższy niż 3 lata od momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego.
W przypadku udzielenia przez Państwa zgody, Państwa dane osobowe mogą być przechowywane dla celów ich wykorzystania w dalszych rekrutacjach przez okres wynoszący do 3 lat.
Prawa osób, których dane dotyczą:
Mają Państwo następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
b) prawo do sprostowania (poprawiania danych);
c) prawo do ograniczenia przetwarzania;
d) prawo do usunięcia danych osobowych;
e) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa);
f) prawo wyrażenia sprzeciwu,
g) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie, w dowolnym momencie;
Należy jednak pamiętać, że prawa te nie mają charakteru bezwzględnego; przepisy przewidują wyjątki od ich stosowania.
Informacja o wymogu podania danych:
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Pozostałe informacje: W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, nie będzie stosowane profilowanie. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
OŚWIADCZENIE ZGODY
Jeśli w CV i/lub liście motywacyjnym podali Państwo dane osobowe w zakresie wykraczającym poza określony w art. 221 § 1 oraz 2 Kodeksu pracy (imiona i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), jeśli w CV umieścili Państwo swoje zdjęciei/lub wyrażają Państwo zgodę, na przetwarzanie danych osobowych w procesach przyszłych rekrutacji, prosimy o podpisanie następującego oświadczenia:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o., ul. Grzybowa 50, 72-010 Police, moich danych osobowych, które dobrowolnie podałam/em, zawartych w CV i innych dokumentach rekrutacyjnych, w celu realizacji aktualnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych"
………………………………………………………..
Podpis Kandydata do pracy
Dyrektor ds. Technicznych
Zakres zadań:
- kierowanie, nadzorowanie, organizowanie pracy i zapewnienie prawidłowego funkcjonowania podległych komórek organizacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- odpowiedzialność i nadzór za utrzymanie wysokich standardów pracy w podległych komórkach organizacyjnych,
- organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisami prawa, instrukcjami i zasadami BHP oraz nadzór nad ich przestrzeganiem przez podległych pracowników w podległych komórkach organizacyjnych,
- nadzór i koordynowanie działalności podległych komórek organizacyjnych z pracą pozostałych komórek organizacyjnych Spółki,
- odpowiedzialność i nadzór nad utrzymywaniem wysokich standardów BHP i ppoż. w podległych komórkach organizacyjnych oraz ich przestrzeganiem,
- odpowiedzialność i nadzór nad działalnością pionu technicznego w zakresie prawidłowego rozwoju, eksploatacji i wykorzystania infrastruktury technicznej i technologicznej w Spółce,
- kierowanie pracami rozwojowymi, inwestycyjnymi, modernizacyjnymi i remontowymi Spółki, w tym w szczególności obiektów, sieci, urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz środków transportowych,
- odpowiedzialność i nadzór nad eksploatacją ujęć zgodnie z obowiązującymi przepisami
a w szczególności z pozwoleniami wodnoprawnymi i decyzjami oraz zapewnienie prowadzenia procesów uzdatniania i zaopatrzenia w wodę, z godnie z obowiązującymi przepisami prawa, - sprawowanie nadzoru nad eksploatacją obiektów Spółki oraz jego bezpośredniego otoczenia w zakresie zapewnienia warunków niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Spółki,
- odpowiedzialność i nadzór nad wydawaniem uzgodnień dokumentacji technicznych oraz wydawania warunków przyłączenia do sieci,
- opracowywanie wieloletnich planów rozwojowych, inwestycyjnych, modernizacyjnych
i remontowych Spółki, - współudział przy opracowywaniu planu finansowego oraz wniosku taryfowego Spółki,
- prowadzenie sprawozdawczości,
- współdziałanie z wszystkimi komórkami organizacyjnymi Spółki,
- zastępowanie podczas nieobecności Dyrektora ds. Eksploatacji, Kierownika ds. Techniczno-Inwestycyjnych, Modernizacji i Remontów oraz Technologa,
- wykonywanie innych poleceń.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym zarządzanie zespołem ludzkim- minimum 2 lata,
- biegła obsługa Microsoft Office zwłaszcza w zakresie arkusza kalkulacyjnego Excel,
- dobra organizacja pracy,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- uczciwość i zaangażowanie,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia,
- atrakcyjny pakiet socjalny (dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie grupowe, fundusz socjalny).
________________________________________________
Specjalista ds. Kadr i Płac
Zakres zadań:
- administrowanie aktami osobowymi pracowników,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu spraw kadrowych i płacowych,
- naliczanie wynagrodzeń, nagród, odpraw przysługujących pracownikom i zasiłków z zakresu ubezpieczeń społecznych,
- prowadzenie spraw związanych z potrąceniami dotyczącymi wynagrodzeń pracowników,
- sporządzanie list płac,
- sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego,
- sporządzanie deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o ubezpieczeniach społecznych, ustawy o PDOOF,
- znajomość programu Płatnik,
- biegła obsługa Microsoft Office zwłaszcza w zakresie arkusza kalkulacyjnego Excel,
- dobra organizacja pracy,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia,
- świadczenia socjalne.