KOMUNIKAT


Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. informuje, że aby profilaktycznie przeciwdziałać rozpowszechnianiu się zarażeniom koronawirusem
w okresie od dnia 13 marca 2020 roku do dnia 23 marca 2020 roku
wprowadza czasowe zmiany w obsłudze klientów Spółki


Zmiany będą polegały na czasowym zawieszeniu bezpośredniej obsługi klientów przez pracowników Spółki, wszelkie sprawy w przywołanym okresie będą realizowane jedynie przy wykorzystywaniu środków komunikowania się na odległość tj. telefon, e-mail lub przy wykorzystaniu usług pocztowych.

Numery kontaktowe do ZWiK Police Sp. z o.o.: telefony ogólne: 91 42 41 310, 91 42 41 311, telefony alarmowe: 994,  91 312 31 45 lub 91 424 13 28. Ogólny adrese-mail do ZWiK Police Sp. z o.o.: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pozostałe numery telefonów i adresy e-mail są dostępne na stronie internetowej Spółki: www.zwik.police.pl.

Wszelkie dokumenty, które muszą zostać złożone w oryginale lub pod którym klient musi złożyć swój podpis prosimy przesyłać do Spółki przy wykorzystaniu usług pocztowych.

W nadzwyczajnych sytuacjach będzie możliwy kontakt bezpośredni miedzy klientami Spółki a jej pracownikami, przy czym każda taka sytuacja będzie analizowana oddzielnie (telefonicznie) przez pracowników ZWiK Police Sp. z o.o. i to od ich oceny będzie zależała decyzja.

Podkreślamy, że okres na który zostają wprowadzone zmiany w obsłudze klientów ZWiK Police Sp. z o.o.  może ulec wydłużeniu, o czym Spółka będzie informowała w zwyczajowo przyjęty sposób.


12 marca 2020 r.

pdf Komunikat