Kaluzula informacyjna dla kandydatów do pracy w związku z przetwarzaniem danych w procesie rekrutacji

 

Specjalista ds. Zamówień Publicznych i In-House

Zakres obowiązków:

  1. Opracowywanie dokumentacji niezbędnej do postępowań o zamówienia publiczne
  2. Udział w komisjach przetargowych
  3. Przygotowywanie projektów zarządzeń w zakresie zamówień publicznych
  4. Publikowanie ogłoszeń w zależności od wartości zamówienia w siedzibie Zamawiającego, na stronie internetowej Spółki, Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym WE
  5. Współpraca z obsługą prawną Spółki oraz innymi działami w zakresie udzielania zamówień publicznych
  6. Przygotowywanie, koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem, poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów przed przedłożeniem do akceptacji obsłudze prawnej Spółki
  7. Odpowiedzialność za przygotowywanie przez Spółkę wszelkich sprawozdań dotyczących zamówień publicznych
  8. Prowadzenie spraw związanych zarządzaniem in-house w Spółce, w tym w szczególności:
  • opracowywanie umów in-house
  • sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją umów powierzenia, zgodnie z przepisami in-house
  • opracowywanie wraz z merytorycznymi pracownikami niezbędnych dokumentów

9.  Nadzór nad przepisami regulującymi udzielanie zamówień w trybie in-house
10. Przeprowadzanie z obsługą prawno-finansową Spółki, kontroli i audytów w zakresie poprawności wywiązywania się Spółki z obowiązków jako uczestnika in-house
11. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa w aspekcie zamówień publicznych oraz  obowiązujących w Spółce regulaminów zamówień
12. Monitorowanie przepisów obowiązujących Spółkę przy udzielaniu zamówień
13. Odpowiedzialność za przygotowanie i zaimplementowanie przez Spółkę wszelkich dokumentów i  wytycznych dot. zamówień
14. Monitorowanie i aktualizacja dokumentów obowiązujących w Spółce związanych z udzielaniem zamówień

Wymagania:

  1. wykształcenie wyższe
  2. prawo jazdy kat. B
  3. znajomość przepisów Prawa Zamówień Publicznych

Oferujemy:

  1. zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  2. możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia
  3. stabilne warunki zatrudnienia
  4. świadczenia socjalne

 ________________________________________________

 

Specjalista ds. Ewidencji i Czasu Pracy

 

Zakres zadań:

  1. prowadzenie ewidencji protokołów odbioru przyłączy i sieci
  2. prowadzenie spraw związanych z ewidencją, kontrolą parametrów odbieranych ścieków i wytworzonych odpadów
  3. prowadzenie ewidencji gospodarki środkami transportu, maszynami i sprzętem przypisanym do wydziału
  4. prowadzenie spraw związanych z naprawami, remontami oraz badaniami stanu technicznego środków transportu, maszyn i sprzętu przypisanego do wydziału
  5. prowadzenie spraw związanych z badaniami stanu technicznego środków transportu, maszyn i sprzętu przypisanego do wydziału
  6. bieżące prowadzenie książek, tachografów oraz innych dokumentów pracy środków transportu, maszyn i sprzętu przypisanego do wydziału
  7. bieżące monitorowanie i rozliczanie czasu pracy kierowców, w tym również ewidencjonowanie przejechanych kilometrów oraz przeprocowanych godzin środków transportu, maszyn i sprzętu przypisanego do wydziału
  8. bieżące ewidencjonowanie zużycia paliw oraz kontrola nad całą gospodarką paliwową wydziału
  9. prowadzenie wszelkiej ewidencji związanej z działaniami wydziału, w tym ewidencji na potrzeby pionu ekonomicznego
  10. przygotowywanie dokumentów kadrowych:
  • rejestracja wniosków urlopowych, zwolnień lekarskich
  • rejestracja zleceń za nadgodziny
  • sporządzanie kart pracy

11. Prowadzenie spraw socjalnycg i księgowych wydziału wg. uzgodnień i wskazówek Działu Księgowości i Rozliczeń
12. Przygotowywanie wszelkich ewidencji, zestawień, wykazów itp. z pracy wydziału
13. obsługa interesantów
14. rozliczanie zleceń za usługi dla zleceniodawców zewnętrznych
15. prowadzenie spraw związanych z segregowaniem i ewidencją dokumentacji technicznej dotyczącej wydziału

Wymagania:

  1. wykształcenie średnie lub wyższe
  2. biegła znajomość obsługi komputera i sprzętu biurowego
  3. prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  1. doświadczenie na podobnym stanowisku

 

Oferujemy:

  1. stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  2. możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia,
  3. atrakcyjny pakiet socjalny

 

________________________________________________

 

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY
w związku z przetwarzaniem danych w procesie rekrutacji


W związku z koniecznością wypełnienia obowiązku określonego w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO), informujemy:

Administrator


Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o., ul. Grzybowa 50, 72-010 Police, jako pracodawca.

Inspektor ochrony danych


Mogą się Państwo kontaktować z naszym Inspektorem ochrony danych,  we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych i korzystania z Państwa praw, w następujący sposób:
•    listownie na adres: Administratora, z dopiskiem Inspektor ochrony danych – Małgorzata Górka
•    poprzez e-mail:       Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   telefonicznie:          500 071 091

Cel przetwarzania danych osobowych:


Przetwarzamy Państwa dane w określonych celach i tylko takie dane, które są konieczne do osiągnięcia następujących celów:
•    podejmowania działań rekrutacyjnych;
•    przygotowania umów dotyczących zatrudnienia Kandydatów;
•    przestrzegania wszelkich obowiązków prawnych w stosunku do Kandydatów;
•    wykorzystania danych w przyszłych rekrutacjach  – w przypadku, gdy  Kandydat wyrazi na to pisemną zgodę.

Podstawy prawne przetwarzania:


Przetwarzamy dane osobowe tylko wtedy, gdy:
a)    przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania zobowiązań umownych wobec Państwa lub zgodnie z Państwa żądaniem jest to niezbędne do podjęcia konkretnych czynności przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w tym do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego;
b)    przetwarzanie jest konieczne w celu wywiązania się z naszych obowiązków prawnych lub gdy wprost nakazuje nam to przepis prawa, np. art. 221 Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
c)    przetwarzanie jest niezbędne dla realizacji naszych uzasadnionych interesów i nie wpływa nadmiernie na Państwa interesy ani podstawowe prawa i wolności (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podczas przetwarzania staramy się zachować równowagę między naszym uzasadnionym interesem a Państwa prywatnością; Takimi „uzasadnionymi interesami” są:         
•    ustalanie lub dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych w ramach prowadzonej działalności, a także obrona przed takimi roszczeniami;          
•    podejmowanie środków w celu utrzymania działań operacyjnych (np. planowanie zatrudnienia planowanie budżetu, planowanie przestrzeni itp.);
d)    w przypadkach, gdy uzyskaliśmy Państwa wcześniejszą zgodę (np. wyrażoną w CV) – przetwarzamy dane  w dalszych rekrutacjach. Zgoda  może być przez Państwa odwołana w każdym momencie

Podstawa prawna i cel przetwarzania danych wrażliwych:


Jeżeli w dokumentach zawrą Państwo dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Szczególne kategorie Państwa danych osobowych przetwarzamy jedynie w szczególnych przypadkach, tj. gdy jest to niezbędne do realizacji naszych zobowiązań wynikających z zatrudnienia, zabezpieczenia społecznego lub ochrony socjalnej - dotyczy to danych osobowych obejmujących stopień niepełnosprawności i związane z nim szczególne uprawnienia.
Niewyrażenie zgody na przetwarzanie danych, do których podania nie są Państwo zobowiązani, nie będzie skutkowało odmową nawiązania stosunku pracy, a jej odwołanie nie spowoduje negatywnych konsekwencji dla Kandydata.

Odbiorcy danych osobowych:


Odbiorcą Państwa danych osobowych będą:
•    nasi upoważnieni pracownicy, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki;
•    podmioty przetwarzające, którym zlecimy czynności przetwarzania danych, jeśli będzie to konieczne; Dostęp tych podmiotów ogranicza się wyłącznie do możliwości wglądu do informacji, w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego, prawnego lub archiwizacyjnego. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności danych, w tym danych osobowych
•    podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, w przypadku uzasadnionego żądania;

Okres przechowywania danych:


Przechowujemy dane osobowe tylko tak długo, jak jest to konieczne, aby osiągnąć cel, w którym zostały zgromadzone lub aby było to zgodne z wymogami prawnymi.
Dane osobowe Kandydatów są przetwarzane przez cały czas trwania procesu rekrutacji. Po upływie tego czasu dane w zakresie informacji o przeprowadzonej rekrutacji będą przetwarzane przez okresy przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych, w celu umożliwienia obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub dochodzenia takich roszczeń, jeżeli zaistnieje ryzyko wysunięcia takich roszczeń. Co do zasady jest to okres nie dłuższy niż 3 lata od momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego.
W przypadku udzielenia przez Państwa zgody, Państwa dane osobowe mogą być przechowywane dla celów ich wykorzystania w dalszych rekrutacjach przez okres wynoszący do 3 lat.

Prawa osób, których dane dotyczą:


Mają Państwo następujące prawa:
a)    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
b)    prawo do sprostowania (poprawiania danych);
c)    prawo do ograniczenia przetwarzania;
d)    prawo do usunięcia danych osobowych;
e)    prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa);
f)    prawo wyrażenia sprzeciwu,
g)    prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie, w dowolnym momencie;
Należy jednak pamiętać, że prawa te nie mają charakteru bezwzględnego; przepisy przewidują wyjątki od ich stosowania.

Informacja o wymogu podania danych:


Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Pozostałe informacje: W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, nie będzie stosowane profilowanie. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

OŚWIADCZENIE ZGODY
Jeśli w CV i/lub liście motywacyjnym podali Państwo dane osobowe w zakresie wykraczającym poza określony w art. 221 § 1 oraz 2 Kodeksu pracy (imiona i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), jeśli w CV umieścili Państwo swoje zdjęciei/lub wyrażają Państwo zgodę, na przetwarzanie danych osobowych w procesach przyszłych rekrutacji, prosimy o podpisanie następującego oświadczenia:


„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o., ul. Grzybowa 50, 72-010 Police,  moich danych osobowych, które dobrowolnie podałam/em, zawartych w CV i innych dokumentach rekrutacyjnych,  w celu realizacji aktualnego oraz przyszłych procesów rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych"


………………………………………………………..
Podpis Kandydata do pracy

 

 

 

KOMUNIKAT

PRZEDSIĘBIORSTWA WODOCIĄGOWO KANALIZACYJNEGO ZWIK POLICE SP. Z O.O.

 

Szanowni Państwo

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. informuje, że od dnia 01 lipca 2019 r. została uruchomiona nowa usługa tzw. e-faktura. W związku z powyższym zachęcamy Państwa, jeżeli nie podjęli Państwo jeszcze takiej decyzji, do skorzystania z nowej usługi, która jest rozwiązaniem efektywnym, proekologicznym oraz ekonomicznym. E-faktura to swobodny dostęp do dokumentów z każdego miejsca, łatwość przechowywania, przeglądania i porównywania, wystarczy niewielka ilość miejsca na dysku komputera aby odbiorca mógł archiwizować faktury z wielu miesięcy oraz lat. W przypadku faktury papierowej po kliku latach liczba przechowywanych dokumentów sięga od kilkudziesięciu do kilkuset sztuk, co wymaga wygospodarowania odpowiedniej ilości miejsca w naszych szafach. E-faktury to również działanie proekologiczne, Prezes Fundacji Nasza Ziemia wskazuje, że jeśli wszystkie faktury w Polsce wystawialibyśmy na papierze z pierwotnej celulozy, to podczas jego produkcji zanieczyszczeniu ulegałoby ponad 6,5 miliarda litrów wody i zużywane byłoby około 120 milionów kilowatogodzin energii elektrycznej (czyli tyle, ile rocznie potrzebuje 58 tysięcy gospodarstw domowych). Ponadto zakłada się, że aby wydrukować obecną liczbę wystawianych w Polsce papierowych faktur konieczne jest przetworzenie ponad 250 tys. drzew.

Mając powyższe na uwadze zachęcamy Państwa do wypełnienia i odesłania na adres Spółki załączonego do niniejszego komunikatu oświadczenia, w którym wyrażą Państwo zgodę na przystąpienie do nowej usługi. Wypełnione oświadczenie można dostarczyć osobiście do Sekretariatu Spółki p. 206, przesłać tradycyjną pocztą na adres Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. ul. Grzybowa 50, 72-010 Police lub drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wówczas przy podpisaniu zmiany do umowy przedłożą państwo oryginał oświadczenia. Po otrzymaniu Państwa zgody pracownicy ZWiK Police Sp. z o.o. przygotują niezbędne zmiany do Umów o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków i zaproszą, w dogodnym dla Państwa terminie, do ich podpisania w siedzibie Spółki.

W razie pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Księgowości i Rozliczeń w poniedziałki, środy i piątki tel. 91-42-41-323 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

pdfDruk oświadczenia

INFORMACJA O ZMIANIE SPOSOBU ZALICZANIA WPŁAT DOKONYWANYCH PRZEZ KLIENTÓW ZWIK POLICE Sp. z o.o.

 

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. wprowadza jednolite zasady dotyczące sposobu zaliczania wpłat dokonywanych przez klientów ZWiK Police za usługi dostarczania wody i odprowadzania ścieków. W związku z powyższym informujemy, że od dnia 1 marca 2018 r. Spółka będzie dokonywała zaliczania poszczególnych wpłat w taki sposób, aby każdą wpłatę klienta zaliczać na najstarszą zaległość, także w sytuacji, gdy w przelewie klient wskaże, że płaci za konkretną fakturę inną niż najstarsza.

Zaznaczamy że zgodnie z normami prawnymi zawartymi w kodeksie cywilnym, art. 451 dot. zaliczenia zapłaty § 1. Dłużnik mający względem tego samego wierzyciela kilka długów tego samego rodzaju może przy spełnieniu świadczenia wskazać, który dług chce zaspokoić. Jednakże to, co przypada na poczet danego długu, wierzyciel może przede wszystkim zaliczyć na związane z tym długiem zaległe należności uboczne oraz na zalegające świadczenia główne oraz § 3. W braku oświadczenia dłużnika lub wierzyciela spełnione świadczenie zalicza się przede wszystkim na poczet długu wymagalnego, a jeżeli jest kilka długów wymagalnych - na poczet najdawniej wymagalnego.

Mając powyższe na uwadze, gdy klient (dłużnik) będzie miał kilka długów i w płatności wskaże, który dług chce spłacić, to ZWiK Police będzie korzystał z uprawnienia wskazanego w art. 451 § 1 zdanie drugie kodeksu cywilnego i dokonywał korekty do wskazania dłużnika poprzez zaliczenie na związane z tym długiem zaległe należności uboczne (wystawione noty odsetkowe) oraz na zalegające świadczenia główne (niezapłacone wcześniejsze faktury i noty odsetkowe), co będzie wskazywane przy kolejnej fakturze. Natomiast w przypadkach, gdy klient (dłużnik) dokonując płatności nie wskaże na jaki konkretnie dług dokonuje płatności, to ZWiK Police będzie zaliczał płatność na poczet najdawniej wymagalnego długu, zarówno co do należności głównej, jak i należności ubocznych, co będzie wskazywane przy kolejnej fakturze.

Reasumując, w związku z wprowadzeniem ww. zmian Spółka prezentuje Państwu projekt faktury w nowej szacie graficznej, która, poza wartością bieżącego rozliczenia, prezentuje również stan Państwa rozliczeń z wyszczególnieniem pozycji zaległości, bądź nadpłat. Kwota do zapłaty wskazana na przekazie obejmuje bieżące rozliczenie z uwzględnieniem zaległości, bądź nadpłat.

Police, styczeń 2018 r.

INFORMACJA O WPROWADZENIU INDYWIDUALNYCH RACHUNKÓW BANKOWYCH

 

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. informuje, że od 1 kwietnia 2018 r. zostały wprowadzone indywidualne rachunki bankowe dla wpłat dokonywanych przez wszystkich Klientów Spółki. Oznacza to, że każda osoba opłacająca fakturę za dostarczoną wodę i odprowadzone ścieki  dokonuje wpłat na własny, indywidualny rachunek bankowy.

 

logo fundusze

 

Opis Projektu pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tanowo i Witorza”

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. jako Podmiot Upoważniony wspólnie z Gminą Police jako Beneficjent realizują Projekt pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tanowo i Witorza”. W latach 2015 -2017 Gmina Police zrealizowała roboty budowlane związane z budową sieci kanalizacji ciśnieniowej (sieć przesyłowa łącząca miejscowość Tanowo z miejscowością Trzeszczyn) w ramach etapu I i II inwestycji. Obecnie ZWiK Police Sp. z o.o. wspólnie z Gminą Police realizują III etap inwestycji związany z budową sieci kanalizacji sanitarnej w systemie podciśnieniowym w miejscowości Tanowo (ulice: Brzozowa, Chabrowa, Dębowa, Gunicka, Jasienicka /droga powiatowa nr 0606Z/, Jeziorna, Leśna, Lipowa, Majowa, Młyńska, Parkowa, Pocztowa, Policka, Słoneczna, Sosnowa, Szczecińska /droga wojewódzka nr 115/ Szkolna, XXX Lecia, Wiatraczna, Wiosenna, Wojska Polskiego, Zwycięstwa) i Witorza (ul. Jasienicka). W ramach etapu III projektu pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tanowo i Witorza” zostanie wybudowana nw. infrastruktura:

-        sieć kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej o łącznej długości około 20,9 km,

-        linie serwisowe kanalizacji podciśnieniowej zakończone studnią zaworową o łącznej długości około 4,7 km,

-        linie serwisowe kanalizacji podciśnieniowej zakończone korkiem o łącznej długości około 1,1 km,

-        stacja podciśnieniową,

-        monitoring pracy sieci.

Celem realizacji projektu jest:

-        polepszenie warunków życia i zdrowia mieszkańców poprzez poprawę funkcjonowania systemu kanalizacji sanitarnej, umożliwienie podłączenia się do sieci kanalizacji sanitarnej ograniczając w ten sposób niekontrolowane zrzuty ścieków,

-        poprawa konkurencyjności gospodarczej miasta dzięki zapewnieniu warunków do powstawania nowych podmiotów gospodarczych na terenie Aglomeracji Police,

-        osiągnięcie wymaganego dyrektywami UE stanu środowiska naturalnego i jego ochrony.

Projekt uzyskał dofinasowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Oś priorytetowa II – Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodno – ściekowa w aglomeracjach.

Koszt całkowity projektu: 18 729 751,27 zł

Wysokość dofinansowania: 9 707 493,04 zł

Wysokość wkładu własnego: 9 022 258,23zł

Źródło dofinansowania : Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem