KOMUNIKAT


Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. informuje, że aby profilaktycznie przeciwdziałać rozpowszechnianiu się zarażeniom koronawirusem wydłuża czasowe zmiany w wykonywaniu usług w ramach zleceń zewnętrznych.

Zmiany będą polegały na czasowym zawieszeniu w okresie od dnia 31 marca 2020 roku do dnia 30 kwietnia 2020 roku przyjmowania i wykonywania przez służby ZWiK Police Sp. z o.o. w ramach zleceń zewnętrznych usług wodociągowo-kanalizacyjnych. Decyzje o odstąpieniu, bądź nie, od realizacji zlecenia będą podejmowane przez właściwych pracowników Wydziału TEW i TEK w porozumieniu z Dyrektorem ds. Eksploatacji lub pracownikiem go zastępującym.

Podkreślamy, że okres na który zostają wprowadzone zmiany może ulec wydłużeniu, o czym Spółka będzie informowała w zwyczajowo przyjęty sposób.


30 marca 2020 r.

KOMUNIKAT


Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. informuje, że aby profilaktycznie przeciwdziałać rozpowszechnianiu się zarażeniom koronawirusem przedłuża zmiany w obsłudze klientów Spółki.

Zmiany będą polegały na czasowym zawieszeniu bezpośredniej obsługi klientów przez pracowników w Spółki okresie od 24 marca 2020 roku do 06 kwietnia 2020 roku. Wszelkie sprawy w przywołanym okresie będą realizowane jedynie przy wykorzystywaniu środków komunikowania się na odległość tj. telefon, e-mail  lub przy wykorzystaniu usług pocztowych.

Numery kontaktowe do ZWiK Police Sp. z o.o.: sekretariat: 91 42 41 310, 91 42 41 311, telefony alarmowe: 994,  91 312 31 45 lub 91 424 13 28. Ogólny adres e-mail do ZWiK Police Sp. z o.o.: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pozostałe numery telefonów i adresy e-mail są dostępne na stronie internetowej Spółki: www.zwik.police.pl.

Wszelkie dokumenty, które muszą zostać złożone w oryginale lub pod którym klient musi złożyć swój podpis, prosimy przesyłać do Spółki przy wykorzystaniu usług pocztowych.

W nadzwyczajnych sytuacjach będzie możliwy kontakt bezpośredni miedzy klientami Spółki a jej pracownikami przy czym każda taka sytuacja będzie analizowana oddzielnie (telefonicznie) przez pracowników ZWiK Police Sp. z o.o. i to od ich oceny będzie zależała decyzja.

Podkreślamy, że okres na który zostają wprowadzone zmiany w obsłudze klientów ZWiK Police Sp. z o.o.  może ulec wydłużeniu, o czym Spółka będzie informowała w zwyczajowo przyjęty sposób.


20 marca 2020 r.

KOMUNIKAT


Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. informuje, że służby techniczne Spółki w ostatnich dniach zaobserwowały znaczny wzrost ilości artykułów higienicznych w instalacjach kanalizacji sanitarnej, co grozi poważnymi awariami w postaci zatorów sieci kanalizacyjnej oraz wielogodzinnym unieruchomieniem zestawów pompowych w przepompowniach ścieków.


ZWiK Police Sp. z o.o. APELUJE do mieszkańców Gminy Police o niewrzucanie do kanalizacji, w tym do muszli, zużytych artykułów higienicznych w postaci: nawilżanych chusteczek, rękawiczek, gazików, chusteczek antybakteryjnych oraz pozostałych materiałów higienicznych i dezynfekcyjnych.

KOMUNIKAT


Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. informuje, że aby profilaktycznie przeciwdziałać rozpowszechnianiu się zarażeniom koronawirusem w okresie od dnia 17 marca 2020 roku do dnia 30 marca 2020 roku wprowadza czasowe zmiany w wykonywaniu usług w ramach zleceń zewnętrznych.

Zmiany będą polegały na czasowym zawieszeniu przyjmowania i wykonywania przez służby ZWiK Police Sp. z o.o. w ramach zleceń zewnętrznych usług wodociągowo-kanalizacyjnych. Wyjątkiem od ww. decyzji będą zadania wymagające natychmiastowej interwencji. Decyzje o odstąpieniu, bądź nie, od realizacji zlecenia będą podejmowane przez właściwych  pracowników Wydziału TEW i TEK w porozumieniu z Dyrektorem ds. Eksploatacji lub pracownikiem go zastępującym.

Podkreślamy, że okres na który zostają wprowadzone zmiany może ulec wydłużeniu, o czym Spółka będzie informowała w zwyczajowo przyjęty sposób.


17 marca 2020 r.

KOMUNIKAT


Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. informuje, że aby profilaktycznie przeciwdziałać rozpowszechnianiu się zarażeniom koronawirusem
w okresie od dnia 13 marca 2020 roku do dnia 23 marca 2020 roku
wprowadza czasowe zmiany w obsłudze klientów Spółki


Zmiany będą polegały na czasowym zawieszeniu bezpośredniej obsługi klientów przez pracowników Spółki, wszelkie sprawy w przywołanym okresie będą realizowane jedynie przy wykorzystywaniu środków komunikowania się na odległość tj. telefon, e-mail lub przy wykorzystaniu usług pocztowych.

Numery kontaktowe do ZWiK Police Sp. z o.o.: telefony ogólne: 91 42 41 310, 91 42 41 311, telefony alarmowe: 994,  91 312 31 45 lub 91 424 13 28. Ogólny adrese-mail do ZWiK Police Sp. z o.o.: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pozostałe numery telefonów i adresy e-mail są dostępne na stronie internetowej Spółki: www.zwik.police.pl.

Wszelkie dokumenty, które muszą zostać złożone w oryginale lub pod którym klient musi złożyć swój podpis prosimy przesyłać do Spółki przy wykorzystaniu usług pocztowych.

W nadzwyczajnych sytuacjach będzie możliwy kontakt bezpośredni miedzy klientami Spółki a jej pracownikami, przy czym każda taka sytuacja będzie analizowana oddzielnie (telefonicznie) przez pracowników ZWiK Police Sp. z o.o. i to od ich oceny będzie zależała decyzja.

Podkreślamy, że okres na który zostają wprowadzone zmiany w obsłudze klientów ZWiK Police Sp. z o.o.  może ulec wydłużeniu, o czym Spółka będzie informowała w zwyczajowo przyjęty sposób.


12 marca 2020 r.

pdf Komunikat

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem