KOMUNIKAT


Zakład Wodociągów i Kanalizacji Police Sp. z o.o. informuje, że aby profilaktycznie przeciwdziałać rozpowszechnianiu się zarażeniom koronawirusem przedłuża zmiany w obsłudze klientów Spółki.

Zmiany będą polegały na czasowym zawieszeniu bezpośredniej obsługi klientów przez pracowników w Spółki okresie od 24 marca 2020 roku do 06 kwietnia 2020 roku. Wszelkie sprawy w przywołanym okresie będą realizowane jedynie przy wykorzystywaniu środków komunikowania się na odległość tj. telefon, e-mail  lub przy wykorzystaniu usług pocztowych.

Numery kontaktowe do ZWiK Police Sp. z o.o.: sekretariat: 91 42 41 310, 91 42 41 311, telefony alarmowe: 994,  91 312 31 45 lub 91 424 13 28. Ogólny adres e-mail do ZWiK Police Sp. z o.o.: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Pozostałe numery telefonów i adresy e-mail są dostępne na stronie internetowej Spółki: www.zwik.police.pl.

Wszelkie dokumenty, które muszą zostać złożone w oryginale lub pod którym klient musi złożyć swój podpis, prosimy przesyłać do Spółki przy wykorzystaniu usług pocztowych.

W nadzwyczajnych sytuacjach będzie możliwy kontakt bezpośredni miedzy klientami Spółki a jej pracownikami przy czym każda taka sytuacja będzie analizowana oddzielnie (telefonicznie) przez pracowników ZWiK Police Sp. z o.o. i to od ich oceny będzie zależała decyzja.

Podkreślamy, że okres na który zostają wprowadzone zmiany w obsłudze klientów ZWiK Police Sp. z o.o.  może ulec wydłużeniu, o czym Spółka będzie informowała w zwyczajowo przyjęty sposób.


20 marca 2020 r.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem